24 Temmuz 2010 Cumartesi

Geleceğin Zeytin Ağaçları

Kimse geçmişini geride bırakıp yaşamına yeni bir çizgiden devam edecek kadar güçlü değildir. İhtiraslarınız ya da en basitinden huylarınız sizi bu yolda derin hendeklere devirmek için çabalayacak elbette devireceklerdir.

Mutlu bir anınızda geçmişten bir telefon,iş dönüşü karşınıza çıkan eski bir tanıdık, gözlerinden nefreti okuduğunuz günleri hatırladığınız ve sizden saygı bekleyen bir patron yahut kimliksiz koca bir ordu.
Geçmişimin kavgalarını unutmak istiyorum, bir ömrü okyanusu kıyıdan takip eden bir kaşiften fazlası olmak istiyorum, her gürültünün ardında ipuçları toplayan, hayallerinde eninde sonunda sadece kendini bulan kişi olmak istemiyorum. Toprağa çapasını vurmadan çıkacak sesin metalik olacağını tahmin etmekten ve her tahmininde haklı çıkmaktan yorulmuş bir çiftçiyim. Ürünlerimin hasadını görmek istiyorum.

Hayır bunu düzeltemezsin.

Bunu dediğimde, bunu diyenlerin karşısına "düzelttim" diyerek çıkmak hissini taşıyorum. Hayat sadece senin değil birçok insanın ortaklığında yürür diyenlere "ben yönetiyorum" diyeceğim günü bekliyorum.

Karanlık her bastırdığında bir başka güneşin yolda olduğuna eminim. Onun beklediğim güneş olacağının heyecanını yaşarken yine de endişeler yaşıyorum güvenilir dostum gecenin gizlediği korkan tarafımda.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Umut her zaman gelecek, sönse de sönmemiş gibi olsa da sönüp bir daha yanacak ışıklar...

pilli pati dedi ki...

merhaba,

uzun zamandır RSS üzerinden blogunuzu takip ediyorum. bu çok beğendiğim, içinde cesaret tohumları taşıyan verimli toprak gibi duran yazınızın bağlantısını sosyal ortamlarda yayımlanmak üzere Google Reader üzerinden paylaştım. bilginiz olsun istedim.

yazmaya devam, :)

Gece Yazan Kedi dedi ki...

Çok mutlu oldum çok teşekkür ederim :) En iyi dileklerim sizinle :)