5 Ağustos 2008 Salı

Bitti...



O kadar bitmez sanmıştım. Ama bitti. Hemde daha fazla beklemeden. Saatinde başlayıp saatinde biten nadir aktivitelerden bitişiyle can yakanlardan. Daha önceki yazımda Tübitak Yaz Bilim Kampında olduğumu söylemiştim. Maalesef görevim tamamlandı. Ne Thomas Moore'un Utopyası ne Neu Atlantis anlatabilir Tüsside'yi ağdalı bir dille yazılmış bu kitapların hiçbirisi Tüsside Ütopyasını tanımlayamayacak belki de hiç kimse onu benim hissettiğim gibi hissetmeyecek.

Evet bu benim iyi başlayıp iyi biten nadir deneyimlerimden birisi. Ve işe başlarken dediğim gibi güven eksikliğimi giderecek umarım. Ve "Voila!!" kendime öylesine güveniyorum ki aşk yaşamım darma duman oldu :) Aşktan ve sevgiliye duyulan sevgiden hoşlanmıyorum artık bakmayın kusura. Aşık olduktan sonra kendini yok eden kavramını sıfırlayan insanlara ve ayrıca bunu isteyen insanlara da sıcak bakmıyorum. Zaten aklımda küçüğüm Duru'm var. Asıl sevginin nasıl olması gerektiğini bir çocuktan öğrenmenin güzelliğini yaşatıyor bana. Ne işim olacak aşkla meşkle...hah...

Tükürdüğümü yalar mıyım ? Bakacağız... Düşüncem değişir mi ? Hayır...
Bugünlerde akademik gelişime yöneldim ilk iş başvurumu yaptım CV bile yazdım. Bakalım neler olacak. CV yazma konusunda http://ozgecmis-ornekleri.blogspot.com/ gibi bir site var yardımcı oldu baya deneyin derim.

Mustafa Kemal'e saldırmak çok moda son günlerde. Eğer bu akıma kapılırsanız ettiğim en ağır küfürler yüzünüze saklı ona göre davranın. Bu kadar vefasızlık yapılmaz. Kabul her insanın hataları vardır ama yersiz eleştirinin her türüne karşıyım. Sevmiyorum AKP'yi saçma salak eleştiren güruhu ki Türkiye'nin başına gelen en lanet bela olmalarına rağmen. Ama bin beteri Atatürk'e yapılıyorsa bu dayanılmayacak ve affedilemeyecek bir şeydir artık. Askerlikten Devlet adamlığına senaristlik çevirmenlik yazarlık hatta oyunculuğa kadar bin türlü aktivitenin içinde yaşamış bir insanın sözde bir hatasını bulduğunda Mustafa Kemal'i yerlere vuran o zihniyetin bunlardan birinde dahi başarılı olmamış oluşu ortamı daha da çekilmez bir gerginliğe sürüklüyor.

Tübitak sınırları içerisinde TSE'nin üst kurumu Uluslararası Metroloji Enstitüsü var içinde de güzel bir yazı gördüm aynen burada...

İnsanların yaşamına, çabalarına egemen olan güç; yaratma, yeni bir şey bulma yeteneğidir.

M.K. Atatürk

Herşey net her şey açık....

Nerdeyim ? : Tekirdağ sınırlarında kimi zaman denize yakın.
Nasılım ? : Meraksız solgn özlemiş hemde çok özlemiş. Yanarken yanakları üşürmüş elleri durumunda..
Ne yapalım ?: Benim için birşey yapmayın şu zamanlarda ama gönüllülük esaslı projeler yazın insan bulmakta zorlanıyor bi el atın işe yaradığınızı hissedin mutlu olun.

not: Duru,Berfin,Furkan,Harun,Aykut hatta Eşref... Çok özledim sizi... Mutlu rüyalar nerelerdeyseniz...

Hiç yorum yok: