7 Ağustos 2008 Perşembe

Yalnız kalmak istiyoruz...


Anayasada maddesi yok... Yok yok baktım.. Yalnız kalmaya dair hakkımız yok. Telefonlar sarmışken ceplerimizi gittiğimiz her yerde facebooktan gelen mailleri kontrol edebiliyorsak bir de cep bilgisayarları sokulmaya çalışılıyorsa gözümüze yandık ki ne yandık. Bilgisayarımı 6 sene önce aldım ilk 3 sene internetim yoktu. Hiç şaşırmayın o zamanlarımı iple çekerim mükemmel bir hayattı. İlk telefon isteğimde günlerce yalvarmıştım bende telefon istiyorum diye. Lanet olsun o günlere de.

Bir deneyin 2 saatliğine telefonu kapatın ama zihninizde kapanacak yani derdi olmayacak kapalı telefonun. Neler olacak sizce o inanılmaz mutluluğu tadın ondan sonra tekrar konuşalım. Daha tanıdıklarımdan bu blog yazılarımı keşfeden kimse yok. Haberdar olsunlar kapatıcam telefonu 1 günlüğüne hayatta olacağım. Bakın ve görün...

Neredeyim: Tekirdağda bayağı sıcak bir havada.
Nasılım : Dert dinliyorum gene sağdan soldan.
Ne yapalım : Bursada ilginç kamplar varmış imkanınız varsa düşünün derim. Ben çok isterdim.

Hiç yorum yok: