6 Ağustos 2008 Çarşamba

Gün gene biter...


Gece gece başalamalı gene yazmalara...

Nasıl bir gündü bilmiyorum kim bilebilir diye sorma gereği de duymuyorum tüm hayatım boyunca şu bedende 2 kişi taşıdım ikiside çok şey bilmiyor hakkımda size ne diye sorayım.

Okuyucuya sopa attıktan sonra sanırım belirtmem gereken bir şey var gereksiz serüvenim devam ediyor. Bunun dışında "Rapunzel" ile buluşmam vardı. Ve inanılmaz keyifli ve eğlenceli geçti. Evet cidden uzun bir süre sonra yine gereksiz bir şekilde mutlu oldum. Teşekkürler Rapunzel... Yandaki resimi de dolmuşta çizdim sarsıntılardan belli olmayabilir Gece yazan bir kedi var orda.

Ayrıca odamı topladım gene ve de binlerce elektronik parçacık attım. Hiç umutlanmayın cidden işinize yaramazdı zaten yarasa atmazdım. Gün boyunca düşündüğüm genel şey yine kız ve erkek ilişkileri üzerineydi. Bazen kızlarında erkekler gibi düşünen bazı özelliklerini keşfettim sanırım komple ayrı değiliz. Ancak yine de öğrenilmeyen binlercesi var bu sebeple araştırmaya devam hani olur kızlar da böyle yapıyor diyen bir "kız" bana anlatmaya gönüllü olursa dinlerim buna cidden ihtiyacım var ben bir sosyolog adayıyım. Ve ilgilendiğim konu bu. lütfen...

Nerdeyim ? : Tekirdağ sınırlarında gezdim sınırdaki evimdeyim.
Ne yapalım ? : Ne yaparsanız yapın bombadan patlamadan uzak olun güzel konserler var kaçırmayın.
Nasılım ? : Dünden daha canı sıkılmış ama güzel bir gün geçirmenin mutluluğu var.

Hiç yorum yok: