9 Ağustos 2008 Cumartesi

Nasıl yani ?


Nasılsa öyle... Gönül kayar akıl ters yüz olur fikirler değişir dünya biracayip nerden kayıyor nereye gidip. Bir saç için heyhat gelip geçmekte zamana her zamane gencinde yine.. SUS...

Sustum... Hararetli bir günün ardından aldığım yegane akıllıca karar buydu. Acı vermeden acı almadan sonuçta alınmıyor. Gün her ne getirirse getirsin geceye yine onları ayıklayacak uykulu gözler ve o gözlere esir olmuş parmaklar kalıyor. Görev yazmak beyin düşünecek göz görecek. Sanki ben başka birşey misim gibi minnettar hissediyorum kendimi parmaklarıma gözlerime. Yok hayır asla onlardan biri olmayacağım. Kendi neslimin sokak ağzına düşüşlerini ben yaşamayacağım aşkları bir çırpıda yok eden insanlardan da değilim. Elit derlerse böylelerine öyleyim. Sanatı dansı tiyatroyu edebiyatı geçtim insanlıktan nam almamış insanlar delikanlıysa ben değilim. Benim çocuklarım kadar masum olan bir büyük yok. En kötüsü dahi oyuncağını diğerine veriyor geçte olsa. Sizler delirmişsiniz. Başınızdakiler delirmiş yok olmaya mahkum değilsiniz arkanızda dünya var hemde tüm dünya. Yönetimler dinler bilimum ahlak kuralları hepsi sizin arkanızda. Düşünceler topla tüfekle yok edilemezmiş. Bir küfür etseler yeter. Yok olup gideceğiz yazım kalsın bari yadigar...

Nerdeyim : Evimde balkonumdan yazıyorum dışarıda yoğun bir gece.
Nasılım : Geç kalmış bir gecenin koynunda şaşkın utangaç pişman.
Ne yapalım : Bir gün olsun bırakın telefonları mektup yazın birisine bir gün olsun.

Hiç yorum yok: