8 Ağustos 2008 Cuma

Emel'e Teşekkürler...


Evet aynı yanda yazdığı gibi... Dostluk iki ayrı bedendeki tek bir ruhtur. Bugün benim için ne kadar büyük bir hediye hazırladığını bilmeyen biricik sanatçıma bu sözler.

Dikkat ettiyseniz artık güzel bir logom var günlüğümüde gayette iyi anlatıyor. Ben fikri verdim uğraştı yaptı. İşte artık kaç yıl bu logoyla devam ederim bilmiyorum. Ama bir gün bile olsa ömrü koskoca sitenin ben Emel'e borcumu özellikle istediğim gibi hadi yapalım diyen sözlerin ederini ne hesaplayabilirim bu eşit-ağırlık kafayla ne de bir sayısala hesaplattığım borcu Emel'e ödeyebilirim.

Ama bu gecemi sana adamış teşekkürümü böylece sana iletmiş olmaktan da mutluluk duyarım. Günün birinde haberdar olursun günlüğmden mutlu olursun beni de bir ara kimbilir o zaman nerelerde olur Tuna...

İyi geceler...

Nerdeyim : Te-Kir-Dağ...
Nasılım: Uykusuz umutlu sorumlu.
Ne Yapalım : Emel size örnek olsun karşılık beklemeden bi iş yapın.

Hiç yorum yok: